Pszichológiával foglalkozó blog

Pszichológiával foglalkozó blog

II. Lépés: Holnaptól elhagyom az antidepresszánsomat

2016. november 03. - Citrullus

Ma egyre biztosabb lettem benne hogy igen holnap leteszem az antidepresszánsomat! Elhatároztam és szerintem meg is teszem mivel ma a maradék tablettáimat lehúztam a wc-n, így már nem is tudnák bevenni semmit se holnap! Szóval biztosra mentem. Ma nagyon bágyadt voltam nyilván azért mert bevettem ma is a gyógyszert és elálmosított. Ezen felül megint szédültem és rosszul éreztem magam. Már nagyon kíváncsi leszek a hatásokra hogy elhagyom a gyógyszeremet amit eddig már több mint egy évig szedtem. Szerintem jó döntést hoztam azonban le kell hogy írjam a pszichiáter szakorvosom nagyon óva int tőle hogy hirtelen megváljak tőle mert még mindig szorongásos tüneteket lát nálam de nem érdekel. Én megyek a fejem után és majd azt tudom mi a jó döntés ne egy vadidegen mondja meg nekem! :)

A családomtól, feleségemtől nagy erőt és támogatást kapok amit ezúton is köszönök neki. Remélem hogy gyógyszermentesen majd tudok vele lenni esténként mert már kibírhatatlan hogy nincs libidóm és nem csak engem zavar hanem szerelmemet is. Köszönöm hogy ilyen türelemmel viseltetsz irántam ilyen nehéz időszakokban is!

Tehát akkor holnaptól minden nap teszek fel írásokat a leszokásról és egy nap többször is talán könnyebb is lesz így a leszokás erről a vacakról. Bevallom férfiasan egy kicsit tartok tőle nehogy hiányozzon ez az undorító vacak mert a szorongásoldómmal rossz tapasztalataim vannak mivel a frontinomat továbbra is szedni fogom mert attól már függővé váltam sajnos hála a nagyon jó szakembereknek akik eddig kezeltek. Pont ezért akarom most letenni az antidepresszívumomat hogy ezzel ne járjak így és végre normális, teljes boldog és gyógyszermentes életet tudjak élni.

Tehát összességében akkor holnaptól nem szedem és ide rendszeresen naponta többször írom le a tapasztalataimat hogy mi volt. :)

Orvos ismerősömtől hallottam hogy a nyugtató/antidepresszáns olyan mint az árnyékoló túl nagy napsütésre az alkohol meg olyan mint a sötétítő! Viszont egyik se oldja meg a problémát azt mindig az embernek kell a saját lelkében rendet tennie. Gondoltam megosztom veletek mert jó idézet ez szerintem értékes nagyon!

A bejegyzés trackback címe:

https://antidepressant.blog.hu/api/trackback/id/tr1611928425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása